I'm letting go

Okej, dags för en seriös uppdatering. Förra veckan? Kämpig och tröttsam, men avslutades på bästa sätt med ett besök från Fanny och en dag i kyrkan. I lördags vandrade vi omkring, åt god mat, drack dyrt kaffe och njöt på. En sån där dag jag lever länge på. Hon är fantastisk- ni borde vara sjukt avundsjuka på mig om ni inte känner henne :)
Nu tar jag fortfarande igen mig från veckorna av stress, press och krasslighet. Pluggar kurserna "academic writing" och "English in a global context" och hoppas på att det jag gör ska räcka till. Men börjar känna livsandarna återvända, som det så fint heter. Har fortfarande ingen koll på sommaren, men känner att det inte gör så mkt ändå. Det ordnar sig- tids nog.
lever på
njuter av det som finns
letting go
tar andra steg
och kommer fram till nya insikter.
jag är trött
men lycklig

Kommentarer
Postat av: Tove-Lina

Evve, jag är så stolt över dig på många sätt. Och jag är stolt över att vara din vän :) Fy vad jag tycker om dig!

2011-04-15 @ 10:22:19
URL: http://toveliina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med Tove! Jag saknar dig <3

2011-04-19 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0