tisdagstankar

Om lite drygt två veckor gifter sig ett par av mina bästa vänner, i juni gifter sig min bror och i Augusti gifter sig ett annat par av mina bästa vänner. Längtar till vartenda ett- det är så fantastiskt roligt att se människor man bryr sig om lova inför Gud och sina familjer att hålla ihop och älska varandra. Det är ett vackert förbund och ett allvarligt löfte.  och även fast jag hårdnackat hävdar (och ibland sågar) romantik, så är jag kanske litelitelite romantisk ändå. Lite. :) Min personliga åsikt är att ringar är det enda man verkligen kan lägga ut pengar på. Gillar breda kantiga förlovningsringar och blingbling i vigselringen. (Visst blir det roligare att läsa om man slänger in lite bilder?)
Tänk att lova att älska någon livet ut. Så stort. Så fantastiskt. Lite läskigt är det allt också.

Kommentarer
Postat av: Therése

jag längtar oxå ;)

2011-04-27 @ 09:31:42
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: lena

när blir det din tur?=)

2011-04-30 @ 08:38:21
URL: http://lenysik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0