off the map

Det är vår i huvudstaden, vår med sol, utslagna blommor och grönt gräs. Det är som att alla människor kommit ut från sina iden och desperat trängs i solskenet för att fånga upp så mycket D-vitamin som möjligt. Tydligen blir människor lättare kär på våren. Och idag slog det mig:
att jag bor i Stockholm.
Idag har jag ätit god jordnötssås, blivit bjuden på gofika och planerat ett besök på hardrock café. I övrigt djupdyker jag i engelsk kultur, lingvistik och diskuterar nationer. Går omkring så mycket så fötterna kräver fotmassage och helosan varenda kväll, någon frivillig?:) Hoppas på saker som inte finns. Drömmer om att mura en grill och ha BBQ tills jag dör.
och så var det påsk. återkommer då jag är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0