Hakuna matata

Igår "ringde" Flinga och sa mitt namn, mitt i alla mina försök att memorera latinska former och böjningar. "Ävvä". Tänk att något sånt litet kan göra en så glad? Ansträngde mig riktigt hårt för att charma in mig och tvingar nu hennes farföräldrar att visa bilder på mig så hon inte glömmer bort vem som är världens bästa faster. Haha :)
Idag är en ny dag. Piskar mig upp ur tankekaoset och peppar för ett par grymma dagar. Jennifer kommer hit och heldag på kyrkan på söndag. Räknar med en hel del hysteri i vanlig ordning och känner mig lycklig att få krama om en människa jag känner. Att skratta är befriande och tillsammans med henne kan man inte låta bli.
Hoppas ni får en fortsatt grym helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad roligt!! Avis jag blir :D Hälsa Jennifer! Puss å kram!

2011-02-26 @ 21:25:45
Postat av: J

Min finaste, hur kunde jag se dessa vackra ord först nu?!

Du är underbar, längtar tillbaka! puss!

2011-03-15 @ 20:53:48
URL: http://oxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0