moving on, letting go

..

Igårkväll kom jag fram till många insikter. Jag lyckades bland annat konkretisera exakt vad det är jag saknat så det skurit sig i hjärtat på mig ibland, vilket leder oss fram till ett varför och, tack och lov, till ett hur man gör det bättre. Jag insåg att jag för tillfället inte har ett fysiskt hem men började tro på att den här knäppa/udda/roliga/stora staden ska bli mitt hem. Haha, Låter hemskt och diffust men ibland då jag ska berätta hur jag känner råkar jag istället berätta hur jag borde känna, tycka och tänka. Lite av "vad vore bäst att känna", av ren automatik dessutom :)

 

Vissa insikter fick mig att känna mig... väldigt ensam tror jag. Tur att inte känslorna säger vad sanningen är jämt :) Livet är ett roligt äventyr och det bästa man kan göra är att omfamna det och göra det bästa man kan.

 

Så istället för att sakna er, vill jag längta efter er istället. Stundtals lite för mycket kanske :D Men mina vänner; ni ska veta att oavsett var jag bor i världen så gör ni skillnad i mitt liv- på riktigt. Dessutom ses vi snart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0