storstadspulsdeluxe

Galet vilken vecka det har varit. Fullt upp med plugg, kyrka, vänner och andra trevliga saker. Grekisk mat, minnen, skrattattacker och funderingar om livet. Överanvänder dextrosol, dricker hinkvis med vatten och knarkar halstabletter. Är lycklig och knäckt såhär en enkel tisdagkväll. . Ikväll leker jag superhero då jag tvättar, städar, svarar på viktiga mail och ansöker till skolor till hösten då jag mest av allt skulle vilja krypa ner och sova tre dagar.  Har dock varken tid eller lust att bli alltför sjuk fastän hjärnan känns som en sirapsbomb. Jag klagar inte- gillar ett hektiskt liv men min kropp vägrar förstå det. Anyhow, Jag har kommit på vad jag tänker arbeta mot- så får vi se vars det slutar. Men nu ska jag fortsätta fixa så blir det att kvälla sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0