mittnördigastejag

Jag pendlar mellan att förundras över vackra, klassiska och alldeles alldeles underbara Louboutin skor och tjusiga Valentino,  till fantastiska Jimmy Choo.. A girl can dream. En annan grej jag kan sitta och skissa på är mitt drömbadrum. Eftersom jag vet att ingenting ändå blir som man planerat, eller ens tänkt sig. Så är det lika bra att passa på att drömma. Och min dröm är helkaklat- såklart. Tycker det är oerthört stilrent med små plattor i en fin grå nyans på väggarna. Vit keramik och ek som träslag. Stilrena linjer, funktionellt.
Eller till ett vitt badrum med STORA kakelplattor på golvet och massor med valnötsträslag och stenfärgade dekorationer som för tankarna till en spa-bungalow i medelhavet. Tredje alternativet är svartvitt kakel, gröna växter och modern keramik.
Vore inte illa pinkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0